Αναμενόμενα Οφέλη από ενότητα:
- Πώς να σταματήσουμε άσχημες συμπεριφορές συνεργατών μας, χωρίς να τους αφήσουμε πικρία με τα λόγια μας, σε 8 βήματα
- Πώς να λέμε δύσκολες αλήθειες σε παθητικά επιθετικούς και αρνητικούς συνεργάτες μας.
- Πώς να βελτιώσουμε την απόδοση των συνεργατών μας με το μοντέλο δύο διαστάσεων.
- Πώς να ανακαλύπτουμε τα δυνατά σημεία των συνεργατών μας για να παραμένουν παρακινημένοι και ενεργοποιημένοι
Χρονοδιάγραμμα
- Ώρα άφιξης 17.30
- Ώρα έναρξης 18.00
- Ώρα λήξης 21.00
Τοποθεσία:
Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Daios Luxury Living Hotel, Λεωφ. Νίκης 59, 546 22 Θεσσαλονίκη.
Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία
Μετά την εκπαιδευτική συνεδρία «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» της Leaders Lab, άρχισα να βλέπω τους συνεργάτες μου με άλλο μάτι. Άρχισα να βλέπω τα δυνατά τους σημεία, όχι μόνο τα αδύνατα και να τους αναθέτω τις αντίστοιχες εργασίες. Παρατήρησα ότι οι νέες εργασίες που ανέθετε τους ανέβαζαν. Π.χ. εντόπισα ότι έχω συνεργάτη που είναι πολύ καλός με τα γραφειοκρατικά της δουλειάς μας, όχι όμως με την επικοινωνία. Τόσο καιρό είχα θέμα πως θα τον αλλάξω. Μίλησα μαζί του, έκανα σύνδεση, τα συζητήσαμε. Τον ρώτησα «πού είσαι καλός», μου είπε ότι είναι καλός να κατευθύνει πελάτες που θέλουν τεχνική γνώση, όχι όμως να διαχειρίζεται την ομάδα του. Αποφασίσαμε από κοινού να αλλάξει ρόλο. Ήδη διαπρέπει! Έχω new business και καλύτερη εξυπηρέτηση. -Χ.Μ. Managing Director & ιδρυτής εταιρείας στον κλάδο των Υπηρεσιών
Η συντήρηση ενός μηχανήματος της γραμμής παραγωγής είχε ανατεθεί σε εξωτερικό συνεργάτη με κόστος 2.500 ευρώ, ο οποίος όμως λόγω υποχρεώσεων ανέβαλλε συνεχώς την επίσκεψη του στο εργοστάσιο μας. Όσο τον περιμέναμε, χρησιμοποίησα τεχνικές παρακίνησης από την ενότητα «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» και η συντήρηση του μηχανήματος έγινε με εξαιρετική επιτυχία, από τον ανειδίκευτο σε μηχανολογικά, αλλά κατά τα άλλα έμπειρο τεχνίτη της εταιρείας με κόστος ….150 ευρώ. Εξοικονόμηση πόρων 2,350 ευρώ. -ΧΜ, Διευθυντής Εργοστασίου, Κλάδος Βιομηχανίας
Από την ενότητα «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» εφάρμοσα την τεχνική για Παθητικά Επιθετικούς σε συγκεκριμένη συνάδελφο. Ανοίχθηκε αμέσως, αν και είναι κλειστό άτομο που με ξέρει ελάχιστα. Σε κλίμα ανθρώπινο, βρήκαμε λύση χωρίς να ταραχθεί και να ταραχτώ, παρά τον κακό χειρισμό που είχε γίνει πριν από εμένα από συνάδελφο μου. –Μ.Κ. Κλάδος Υπηρεσιών