0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Πώς να απλοποιούμε τη στρατηγική μας σε 3 βήματα.
  2. Πώς να αποφεύγουμε λάθη και γνωστικές προκαταλήψεις στη διαδικασία αποφάσεων.
  3. Πώς να προετοιμάζουμε στρατηγικά πλάνα με χρήση των τεχνικών «6 καπέλα» και «χάρτης μυαλού».

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Πώς να ενεργοποιούμε τη διαδικασία αλλαγής και να εξουδετερώνουμε την αντίσταση στην αλλαγή, με πέντε βήματα.
  2. Η σε βάθος κατανόηση γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται με τις αλλαγές.
  3. Η δύναμη και η τέχνη της “εξιστόρησης” και της “συρρίκνωσης της αλλαγής”
  4. Πώς να ανυψώνουμε τους άλλους και να μοιραζόμαστε την επιτυχία, ώστε να δημιουργούμε ένα περιβάλλον που απολαμβάνει την αλλαγή.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 09.30
  • Ώρα έναρξης 10.00
  • Ώρα λήξης 16.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο DOMOTEL KASTRI Hotel, Βενιζέλου Ελευθερίου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί, 146 71, Νέα Ερυθραία Αττικής. Τηλ. 210 3507100

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
11Α Απόδοση χωρίς Υπερωρίες | mini MBA
  • 4 Νοεμβρίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
5Β x5Α Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας | Κύκλος Lab-ρών Leaders
  • 5 Νοεμβρίου 2024
  • 18:00 to 21:00
  • Daios Luxury Living Hotel, Θεσσαλονίκη
11B x4Β Προβάλλοντας μια Θετικότερη Εικόνα | mini MBA
  • 18 Νοεμβρίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Είχα ως στόχο να μειώσω το κόστος αποστείρωσης και πλαστικοποίησης πετσετών, για χρήση εντός του γυμναστηρίου.  Είχα δύο προκλήσεις. Να πετύχω τον στόχο μου, χωρίς να δυσαρεστήσω τους πελάτες μας και να κάνω τους συνεργάτες μου να συμφωνήσουν και να επικοινωνήσουν με φυσικότητα και άνεση την αλλαγή στους πελάτες. Σε συνέχεια των ενοτήτων για την Μεταλλακτική Ηγεσία την Επικοινωνία με Θετικότητα και με αφορμή την ενότητα Στρατηγικού Σχεδιασμού, κατέστρωσα γραπτό σχέδιο με όλες τις παραμέτρους. Υπολόγισα το κόστος αγοράς νέων πετσετών, με το λογότυπο του γυμναστηρίου πάνω τους. Εντόπισα τις πηγές αντίστασης από τους συνεργάτες μου και τους φόβους τους για τις αντιδράσεις των πελατών. Πρόσθεσα την παράμετρο του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος και της κοινωνικής ευθύνης για την μείωση της χρήσης απορρυπαντικών.  Προετοιμάστηκα χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του Στρατηγικού Σχεδιασμού, τις επικοινώνησα στους συνεργάτες μου, εύκολα και απλά, συζήτησα εκτενώς μαζί τους. Όταν ανακοινώσαμε την αλλαγή, όλα πήγαν εξαιρετικά. Οι συνεργάτες μου διαχειρίστηκαν το θέμα άριστα. Οι πελάτες εντυπωσιάστηκαν από την κίνηση μας για το περιβάλλον, τους άρεσε το δώρο που τους κάναμε. Εγώ πέτυχα τον στόχο μου και εξοικονόμησα ετήσιους πόρους αξίας 36,000€. -Χρήστος Μαυροκορίδης, Επιχειρηματίας -Managing Director, Fitness Together

Χρησιμοποίησα την τεχνική χάρτη μυαλού για μια πρόταση 19 σελίδων που ήθελα να κάνω σε έναν υποψήφιο πελάτη μας. Σκέφτηκα ότι θα ήταν δύσκολο να παρακολουθήσουν και να συζητήσουμε όσα ανέφερα στις 19 σελίδες. Πράγματι στην συνάντηση μας από κοντά, όλη η συζήτηση διεξήχθη πάνω στο mind map και αυτό ήταν που καθόρισε την επιτυχία της πώλησης. Όφελος σε νέες πωλήσεις 18,000€ -Θ.Β. Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Εμπνεύστηκα από την άσκηση με τα τουβλάκια της ενότητας “Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός” και ως Διοικητικός Διευθυντής του Anatolia Elementary κατέγραψα σε απλά βήματα διαδικασίες που ήταν γνωστές σε εμένα αλλά όχι τόσο γνώριμες στους συνεργάτες μου και τους τις μοίρασα. Κέρδισα χρόνο, από τηλέφωνα που θα μου έκαναν οι συνεργάτες μου για να με ρωτάνε και επιπλέον συνέβαλα στην ανάπτυξη των ικανοτήτων, της απόδοσης και εντέλει της ικανοποίησης των συνεργατών μου από τη δουλειά τους. Με την ανάληψη της νέας μου θέσης, ως Διευθυντής Προμηθειών έκανα ακριβώς το ίδιο. Όφελος ότι περιορίστηκαν κατά τουλάχιστον 50% τα άσκοπα τηλεφωνήματα από τους συναδέλφους. -Μάνος Αγρόδημος, Διευθυντής Αγορών και Προμηθειών, Anatolia Elementary

Χρησιμοποίησα την τεχνική «επαναπλαισίωση προβλήματος», σε συζήτηση με συνεργάτη μου. Αποκαλύφθηκε ότι το πρόβλημα που παρουσίαζε  ουσιαστικά υπήρχε επειδή υπήρχε ένα άλλο πρόβλημα από πίσω το οποίο δεν είχε παρουσιαστεί ξανά μέχρι τώρα. Οπότε επικεντρωθήκαμε στη λύση του βασικού προβλήματος που ήταν και η αιτία που δημιουργούσε όλα τα προβλήματα. Όφελος: η ψυχική μου ηρεμία! –Ν.Κ. Ξενοδοχειακό διευθυντικό στέλεχος

Κάναμε στρατηγικό σχεδιασμό και εμπνευσμένος από την τεχνική, όλος ο σχεδιασμός ήταν σε μια σελίδα. Ως αποτέλεσμα όλοι οι συνεργάτες μου μπορούσαν να δουν και να αντιληφθούν την στρατηγική μας. Το όφελος μας ήταν ότι ξεφύγαμε από την αοριστία και επιταχύνθηκαν τα αποτελέσματα. Βελτιώθηκε η οργάνωση μας, πλέον έχουμε σύστημα, έχουμε φύγει από την αοριστία. Η τακτική γιουρούσι έχει εξαλειφθεί, πάμε στοχευμένα και με επιχειρηματικό πλάνο. όλοι έχουν αξιολόγηση με συγκεκριμένο τρόπο. Όλοι οι ποιοτικοί δείκτες απόδοσης των πωλητών έχουν μεταφραστεί σε ποσοτικούς. -Ευάγγελος Κουζούνης, Επιχειρηματίας – Managing Director, Evdermia

Εδώ και αρκετούς μήνες αντιμετωπίζουμε έλλειψη χώρου στο μπαρ, είναι μια σπαζοκεφαλιά πώς να έχουμε γύρω μας όλα όσα χρειαζόμαστε, στον υπάρχων χώρο και να παράγουμε στους ρυθμούς που απαιτείται. Σε όλα αυτά έπρεπε να προσθέσουμε μια μηχανή σοκολάτας για ένα καινούριο προϊόν που ωφελεί τα μέγιστα την εικόνα του καταστήματος μας. Όλοι οι συνεργάτες μου που δουλεύουν στο μπαρ έλεγαν ιδέες, χωρίς όμως να βγαίνει άκρη. Η τεχνική “χάρτης μυαλού” ήταν καταλυτική για μένα. Σχεδίασα ένα χάρτη μυαλού για την νέα διαρρύθμιση και το μοίρασα στην ομάδα μου. Άμεσα όφελος ότι το κατάλαβαν και ότι  μπόρεσα να τους το περάσω πιο εύκολα αυτά που ήθελα. -Ζάχος Πυρίνης, Bar Manager, il posto.

Από την ενότητα «Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός» χρησιμοποιώ την τεχνική του χάρτη μυαλού. Οργανώθηκε καλύτερα η καθημερινότητά μου και γεγονός είναι ότι, ό,τι είναι καταγεγραμμένο δεν ξεχνιέται. -Θανάσης Μονοπαυλίδης, Tetraform

Μετά την ενότητα “Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός” για τους στόχους για το νέο έτος, θέσαμε ξεκάθαρους αντί για γενικοί στόχους. Επιπλέον ήταν η πρώτη φορά που θέσαμε στρατηγικούς στόχους. -Σταύρος Αμοιράς, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, enateam

Σε θέματα σχετικά με τακτοποίηση, καθαριότητα, ορθολογική διαχείριση ακατάλληλων υλικών, ασφάλεια εργασίας και απαγόρευση καπνίσματος, είχαμε μεγάλα περιθώρια για βελτίωση. Οι συνήθειες της πλειοψηφίας των εργαζόμενων με πολλά χρόνια προϋπηρεσία στην εταιρεία, εμπόδιζαν την οποιαδήποτε προσπάθεια για αλλαγή και οποιαδήποτε διεκδίκησή μου θα συνεπαγόταν σύγκρουση με τους “παλιούς”, κάτι που θα δυσαρεστούσε την Διοίκηση του Ομίλου και θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στο εταιρικό κλίμα. Εμπνεύστηκα από την ενότητα «Δημιουργία Περιβάλλοντος για Αλλαγές»  και χρησιμοποίησα την τεχνική «συρρίκνωση της αλλαγής». Υπήρξε  αποτέλεσμα σε όλα τα θέματα! Βελτιώθηκε η εικόνα μας σε θέματα τακτοποίησης και καθαριότητας, ανακυκλώνουμε σχεδόν όλα από τα ακατάλληλα υλικά που παράγουμε, έχουμε βελτίωση στην χρήση προστατευτικών εργασίας και κυρίως … οι συνεργάτες μου αποδέχθηκαν την απαγόρευση του καπνίσματος στους χώρους παραγωγής! Σημειώνω ότι βρισκόμαστε στη περιοχή της Ελλάδος που καπνίζουν …σχεδόν όλοι! Ως αποτέλεσμα βελτιώθηκε η εταιρική εικόνα μας στα μάτια των πελατών μας και της διοίκησης του ομίλου. -ΧΜ, κλάδος βιομηχανίας

Έκανα χρήση της τεχνικής εξιστόρησης σε μια περίπτωση που ο πελάτης είχε προσφορά από μια άλλη ασφαλιστική εταιρεία και από εμένα στη MetLife. Η άλλη εταιρεία έχει πίνακα για τις αμοιβές γιατρών που ακούγεται “πιασάρικο”, ενώ η MetLife καλύπτει όλο το ποσό. Αντί να πω πολλά, έκανα εξιστόρηση και είπα για έναν ασφαλισμένο που έτυχε καρδιακό περιστατικό και ήθελε να φέρει γιατρό από Ρώμη, προς 39,000 ευρώ, που η MetLife το αποδέχτηκε. Δούλεψε η τεχνική, κέρδισα την πώληση. -Μαρία Βενέτη, Σύμβουλος Ασφαλίσεων, MetLife Alico.

Περιέγραφα τις ιστορίες επιτυχίας από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Leaders Lab, χρησιμοποιώντας την τεχνική της εξιστόρησης. Αυτός που με άκουγε, αποφάσισε να μου ανοιχτεί και να μου περιγράψει μια ασφαλιστική του ανάγκη. Είχε τους λόγους του που με είχε σε απόσταση. Αυτό που ανέκτησε την εμπιστοσύνη του, ήταν ο τρόπος που έκανα την εξιστόρηση. Ως όφελος, είχα νέες πωλήσεις αξίας 3,200 ευρώ. -Μαρία Βενέτη, MetLife Alico.”

Με έμπνευση από την ενότητα “Δημιουργία Περιβάλλοντος για Αλλαγές”, όταν υπάρχει διαφωνία και ανάβουν τα αίματα, εφαρμόζω την τεχνική να τους ζητάω να αλλάξουμε χώρο! Πιάνει! -Βαλεντίνα Τσαρίδου, Διοικητικό Στέλεχος, Kleemann

Με τις ενότητες “Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών” και “Δημιουργία Περιβάλλοντος για Αλλαγές”, συνειδητοποιώ ότι αλλάζει σταδιακά η διάθεσή μου απέναντι στους ανθρώπους που φέρονται άσχημα, είτε λόγω πίεσης, είτε λόγω χαρακτήρα. Χάρη στις τεχνικές, ανακτώ γρήγορα την καλή μου διάθεση, και έχω τη δύναμη, όχι απλά να κάνω τη δουλειά μου, αλλά να συμβάλω σε ουσιαστικές βελτιώσεις. -ΚΖ Γενικός Διευθυντής, κλάδος Βιομηχανίας

Από την ενότητα “Δημιουργία Περιβάλλοντος για Αλλαγές”, εφάρμοσα (και ακόμη εφαρμόζω καθημερινά) την τεχνική “Βρείτε τα Lab-ρά σημεία” στην επικοινωνία μου με την οικογένειά μου. Δηλαδή, εστιάζω μόνο στα καλά τους και αφήνω ασχολίαστα τα υπόλοιπα. Το αποτέλεσμα είναι ότι όλοι τους είναι πιο χαρούμενοι κι εγώ νιώθω πιο χαλαρή. Κοινώς, γίναμε μια ακόμη πιο ωραία ατμόσφαιρα!! -Μαριάννα Κριτσίμη, Reservations Manager, Mediterranean Palace