0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών.
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς.
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη».
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα έναρξης 17.30
  • Ώρα λήξης 20.30
  • (σε ώρα Ελλάδος)

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω zoom.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
12Α Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός | mini MBA
  • 2 Δεκεμβρίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
6Α x12Β Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων | Κύκλος Lab-ρών Leaders
  • 10 Δεκεμβρίου 2024
  • 18:00 to 21:00
  • Daios Luxury Living Hotel, Θεσσαλονίκη
12B x9Β Δημιουργία περιβάλλοντος για Αλλαγές | mini MBA
  • 16 Δεκεμβρίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Leaders Lab με πήγε ένα βήμα περαιτέρω. Μου έδειξε τον τρόπο και τις μεθόδους για να χτίσω σχέσεις εμπιστοσύνης με την ομάδα των συνεργατών μου. Απόκτησα καλύτερη σχέση μαζί τους, έχουμε καλύτερη σύνδεση και εμπιστοσύνη μεταξύ μας. -Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας

Από την ενότητα «Πώς Να Εξολοθρεύσουμε το Άγχος» χρησιμοποιώ την τεχνική του Κύκνου. Όφελος: προσωπική ηρεμία, αντιμετώπιση δύσκολων περιστατικών με μεγαλύτερη επιτυχία. -Σταύρος Τσορμπατζόγλου, Νομικός Σύμβουλος και Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού, Pap Corp Hotels

Σχετικά με την τεχνική επαναπλαισίωσης και αυτοδιαλόγου από την ενότητα “Εξολόθρευση του Άγχους”. Προσωπικά είναι μάλλον απίθανο να αγχωθώ σε μορφή πανικού, όμως η τεχνική με βοήθησε να βοηθήσω τα παιδιά μου και τους συνεργάτες μου. Έχω άξιους συνεργάτες που όμως, λόγω φύσης της δουλειάς μας, αγχώνονται ακραία σε σημείο μη παραγωγικό. Χρησιμοποίησα την τεχνική, μου το είπαν κατά λέξη “αχ ωραία που μιλήσαμε, τώρα το έχω πιο ξεκάθαρο (χωρίς άγχος) τι θα κάνω”. Το όφελός μας είναι ότι κερδίσαμε χρόνο και αποδοτικότητα σε ομαδικό επίπεδο ως ξενοδοχείο, όπως επίσης και ότι οι συνεργάτες μου από αυτήν την τεχνική ενδυναμώνονται και σε κάθε επόμενη παρόμοια φορά είναι ακόμα λιγότερο αγχώδεις, δηλαδή το όφελος διαρκεί. – Ιωάννα Αρβανίτου, Pap Corp Hotels