Αναμενόμενα Οφέλη από την ενότητα:
- Πώς να κάνουμε “κρίσιμες” συζητήσεις και να διεκδικούμε θετικά την ανάληψη ευθύνης από Δύσκολους ανθρώπους
- Οι τέσσερις ερωτήσεις για να περιορίσουμε τις συγκρούσεις
- Οι πέντε τεχνικές για να αποφεύγουμε να μπαίνουμε σε κατάσταση σύγκρουσης
- Η σημασία των «ιστοριών» που λέμε στους εαυτούς μας και γιατί αξίζει να παρεμβαίνουμε και να τις αλλάζουμε
Χρονοδιάγραμμα
- Ώρα άφιξης 17.30
- Ώρα έναρξης 18.00
- Ώρα λήξης 21.00, συνοδεία κρασιού
Τοποθεσία:
Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Daios Luxury Living Hotel, Λεωφ. Νίκης 59, 546 22 Θεσσαλονίκη.
Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία
Μετά τη συνεδρία για τους δύσκολους ανθρώπους, βλέπω έναν συγκεκριμένο συνάδελφο μου που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία πιο ήρεμα, αποφεύγω οτιδήποτε που θα το βιώσει ως ότι του πάω κόντρα. Έχω συνεχώς στόχο στο να βρω μια κοινή λύση μαζί του. Για πρώτη φορά, μετά από 11 χρόνια, έχω καλύτερη συνεργασία μαζί του!!! Ως επιπλέον όφελος, είναι ότι δουλεύω πιο καλά, πιο αποδοτικά, επειδή δουλεύω χωρίς ένταση και εκνευρισμούς. -Α.Κ. Διευθύντρια Τμήματος, Κλάδος Βιομηχανίας Τροφίμων
Σε συνέχεια της ενότητας Ηγεσίας Δύσκολων Ατόμων, εφάρμοσα τακτικές αλλά κυρίως έκανα ακόμη πιο ευμενή και αντικειμενική την οπτική μου (αντί να αυτομαστιγώνομαι ότι εγώ φταίω). Αποδείχθηκε ότι η Διευθύντρια μου, λειτουργούσε έτσι επειδή ήταν πιεσμένη από άλλους παράγοντες και αναγνώρισε ότι αυτό την έκανε να “κλείσει” ως προς εμένα, χωρίς αυτό να έχει να κάνει με κάποιο τυχόν δικό μου λάθος. Το όφελος μου είναι ότι ησύχασα, και μάλιστα άμεσα αντί να αφήσω την κατάσταση να διαιωνίζεται και να με ρίχνει, ενώ επιπλέον η Διευθύντρια μετά τη συζήτηση μας έδειξε πιο χαλαρή γενικώς. Μάλλον γιατί είχε ανάγκη κι αυτή να μιλήσει κάπου και κάποιος να την καταλάβει. Όλα πήγαν εξαιρετικά! -Μ.Κ. Διευθυντικό στέλεχος, κλάδος Ξενοδοχείων
Στο τμήμα που εργάζομαι, υπάρχει ένας συνάδελφος ο οποίος είναι ιδιαίτερα οξύθυμος και έχει δύσκολο χαρακτήρα. Συνέπεια αυτού, είναι να δημιουργούνται συχνά εντάσεις και να χαλάει το κλίμα στη δουλειά. Μετά την «Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων», άρχισα να βλέπω την κατάσταση με άλλη οπτική, να ακούω ενεργητικά τον συνάδελφο, να προσπαθώ μαζί του να βρούμε λύσεις. Το άμεσο όφελος μου είναι ότι νιώθω πιο ήρεμος μαζί του, ενώ επιπλέον η επικοινωνία μας είναι λειτουργεί (είναι αποτελεσματική) και το κλίμα έχει σαφώς βελτιωθεί – Ι.Μ. Διευθυντικό Στέλεχος, κλάδος Βιομηχανίας
Το σημαντικότερο που αποκόμισα από την παρακολούθηση του προγράμματος είναι ότι άρχισα να είμαι ήρεμος όταν έβλεπα τους άλλους να μιλάνε άσχημα. Πλέον τους αφήνω να μιλήσουν, να βγάλουν αυτά που θέλουν. Τους ακούω, μπαίνω μέσα στο πρόβλημα και ψάχνω να βρω κοινές λύσεις. Τους ρωτώ “πες μου τι θέλεις να κάνουμε”. Έχω κάνει κτήμα μου την έννοια της σφιγμένης γροθιάς από την ενότητα «Ηγεσία δύσκολων ατόμων» -Ζάχος Πυρίνης, Bar Manager, il posto
Δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έναν από τους πιο σημαντικούς μου πελάτες, ο οποίος ούρλιαζε στο τηλέφωνο για μια παράληψη που νόμιζε ότι συμβαίνει σε ένα κομμάτι μιας νέας μας συνεργασίας. Χρησιμοποίησα όλες τις τεχνικές διαχείρισης δύσκολου ατόμου της ενότητας Δεκεμβρίου. Τον άκουσα, έκλεισα το τηλέφωνο για «διάλειμμα», τον συνάντησα από κοντά, είπα φράσεις κλειδιά όπως «με προβληματίζει το γεγονός ότι ….» και «την επόμενη φορά θα ήθελα …κτλ» Χάρη σε όλες αυτές τις επιδέξιες τεχνικές, επιτόπου στη συνάντηση μας επιβεβαίωσα νέο συμβόλαιο αξίας 5,000€ και διατήρησα πωλήσεις ετήσιας αξίας 30,000€. -Μαρία Βενέτη, Ασφαλιστικός Σύμβουλος, MetLife
“Η τεχνική «Μίλα στον άνθρωπο» από την ενότητα «Ηγεσία δύσκολων ατόμων» με βοήθησε να επιλύσω προβλήματα με προηγούμενους πελάτες και όχι μόνο. Το τελευταίο τρίμηνο αυτό μου απέφερε αύξηση εσόδων κατά 15,000€. -Στάμος Παλούκης Κτηματομεσίτης
Ο οικονομικός διευθυντής μου είναι ο ορισμός του Δύσκολου Ανθρώπου. Ανέκαθεν είχε μια υποτιμητική συμπεριφορά απέναντι μου, λες και δεν ξέρω για αυτό που μιλάω. Μετά την ενότητα «Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων», αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την τεχνική «τρία γεγονότα και τι θέλω», όταν συναντήθηκα μαζί του. Μίλησε για μείωση πωλήσεων σε μια περιοχή, χρησιμοποίησα την τεχνική. Είπε για οικονομική κρίση και περικοπές δαπανών, χρησιμοποίησα την τεχνική. Εντέλει πέτυχα να αποδεχθεί να δαπανήσουμε 12,100€ για τα ταξίδια και τα bonus των πωλητών μου. Γ.Κ.Ε. Area Manager, Φαρμακευτικά Προϊόντα