Η Lisa Ford είναι ομιλήτρια στην εκπαιδευτική ενότητα “Εξυπηρέτηση που Ξεπερνά τις Προσδοκίες”.
- Eιδικεύεται στην υπεροχή μέσω εξυπηρέτησης και διατήρησης πελατών.
- Oι πωλήσεις των εκπαιδευτικών της σεμιναρίων που διατίθενται σε μορφή CD-ROM και DVD έως τώρα ανέρχονται στα $40 εκατομμύρια.
- Είναι συγγραφέας των Exceptional Customer Service και Customer Service Excellence.
- Κάθε χρόνο, είναι ομιλήτρια σε περισσότερα από 100 συνέδρια και σεμινάρια σε διάφορες χώρες.
- Μέλος του Hall of Fame της ένωσης ομιλητών των ΗΠΑ (NSA) που αριθμεί λιγότερα από 200 άτομα.