Ανατολή ΧαραλαμπίδουReception Manager - Anatolia Hotel

Από την ενότητα “Εξυπηρέτηση που Ξεπερνά τις Προσδοκίες”

Με αφορμή την ενότητα «Εξυπηρέτηση που Ξεπερνά τις Προσδοκίες», ξανάρχισα να κάνω Follow up. Πλέον δίνουμε ερωτηματολόγιο κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών μας στο ξενοδοχείο. Το όφελός μας ήταν ότι υπήρξε καλύτερη επίλυση. Η ενέργεια αυτή μας έδωσε άμεσα καλύτερη βαθμολογία κατά τουλάχιστον 1 βαθμό (10% αύξηση) στις αξιολογήσεις μας στα sites του κλάδου μας.

Από την ενότητα “Τεχνικές για Απόδοση χωρίς Υπερωρίες”

Μέχρι τώρα, πάντα έπαιρνα δουλειά στο σπίτι στα ρεπό μου. Με χρήση της τεχνικής για την ανάθεση των εργασιών, άρχισα να αναθέτω κάποιες εργασίες να γίνονται από συνεργάτες μου και να έχω τον έλεγχο ότι έγιναν σωστά. Επιπλέον, με χρήση της τεχνικής «βάτραχος», εστίασα περισσότερο στα «σημαντικά», αυτά που δεν μπορούσαν να κάνουν οι άλλοι. Ως αποτέλεσμα έχω πάψει να παίρνω δουλειά στο σπίτι και πλέον, χωρίς την πίεση του φόρτου εργασιών που είχα, χαμογελώ ακόμη περισσότερο στο τηλέφωνο, την ώρα της εξυπηρέτησης!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ