Μαριάννα ΚριτσίμηΔιευθυντικό Στέλεχος - Mediterranean Palace

Σε συνέχεια της ενότητας “Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών”, εστίασα ιδιαίτερα στην προσωπική ανάγκη του πελάτη. Τον άκουγα ακόμη πιο προσεκτικά και του αφιέρωνα ακόμη περισσότερο χρόνο. Κατάφερα, σε περίοδο με πολύ περιορισμένη διαθεσιμότητα δωματίων, να πουλήσω σε έναν πολύ απαιτητικό πελάτη, την Προεδρική σουίτα, σε αρκετά υψηλότερη τιμή σε σύγκριση με τη σουίτα που συνήθως διάλεγε. Με τη χρήση των τεχνικών, διατήρησα ακέραια την αφοσίωσή του, κέρδισα την εμπιστοσύνη του και έφερα νέες πωλήσεις στο ξενοδοχείο μας.

Από την ενότητα “Δημιουργία Περιβάλλοντος για Αλλαγές”, εφάρμοσα (και ακόμη εφαρμόζω καθημερινά) την τεχνική “Βρείτε τα Lab-ρά σημεία”, στην επικοινωνία μου με την οικογένειά μου. Δηλαδή, εστιάζω μόνο στα καλά τους και αφήνω ασχολίαστα τα υπόλοιπα. Το αποτέλεσμα είναι ότι όλοι τους είναι πιο χαρούμενοι κι εγώ νιώθω πιο χαλαρή. Αξία ανεκτίμητη.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ