Νίκος ΚουτσοποδιώτηςΔιευθυντής Ξενοδοχείου του ομίλου Domotel
Χρησιμοποίησα την τεχνική «επαναπλαισίωση προβλήματος», σε συζήτηση με συνεργάτη μου. Αποκαλύφθηκε ότι το πρόβλημα που παρουσίαζε ουσιαστικά υπήρχε επειδή υπήρχε ένα άλλο πρόβλημα από πίσω το οποίο δεν είχε παρουσιαστεί ξανά μέχρι τώρα. Οπότε επικεντρωθήκαμε στη λύση του βασικού προβλήματος που ήταν και η αιτία που δημιουργούσε όλα τα προβλήματα.
Έχω σταματήσει τον ήχο που έκαναν τα εισερχόμενα emails και πραγματικά έχω μειώσει τις ( πολλές) διακοπές που έχω την ώρα που εργάζομαι! Είναι μια τεχνική απλή αλλά ουσιαστική, και άλλαξε την καθημερινότητα μου.
Ευχαριστώ θερμά για τις γνώσεις και τεχνικές που μας δόθηκαν.