Εύα ΣταύρουKey Account Manager
Σύμφωνα με τις συνήθεις διαδικασίες μας, ζητήσαμε από έναν μάλλον μικρό πελάτη μας στην Κρήτη να καταβάλλει το υπόλοιπο 50% της αξίας της παραγγελίας του για να την αποδεσμεύσουμε (βλ. να ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής), από το εργοστάσιό μας (Θεσσαλονίκη) στη μεταφορική της επιλογής του.
Απάντησε ότι ήθελε πίστωση χρόνου, 2 ημέρες, και να του αποστείλουμε τα υλικά παρόλα αυτά, ώστε να αποφύγει καθυστέρηση στην παράδοση του έργου του – σχολείο και ήταν εποχή έναρξης σχολικής χρονιάς.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα και άμεσα επηρεασμένη από την ενότητα Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών, ανέλαβα την πρωτοβουλία να του φορτώσουμε τα υλικά “δεσμευμένα”, που σημαίνει ότι τα αποστέλλουμε με την μεταφορική, αλλά παραμένουν στην κυριότητα της εταιρείας μας μέχρι να πληρώσει.
Πράγματι, δύο ημέρες μετά, με το πού έφτασαν τα υλικά στην Κρήτη, ο πελάτης κατέβαλλε το ποσό που μας όφειλε, οπότε αποδεσμεύσαμε το φορτίο και επειδή ήταν στην έδρα του, το παρέλαβε την ημέρα που μας είχε ζητήσει εξαρχής.
Τρεις μήνες μετά, συνέβη κάτι εκπληκτικό. Ο πελάτης ζήτησε να βρεθούμε από κοντά (γνωριζόμασταν μόνο τηλεφωνικά) και όταν ήρθε ανέφερε ότι εκτίμησε ιδιαίτερα την εξυπηρέτηση που του κάναμε και ως εκ τούτου ήθελε να αγοράσει από εμάς το σύνολο των υλικών για ένα νέο έργο που ανέλαβε.
Η παραγγελία του ήταν αξίας 62,000 ευρώ, 15,5 φορές τον μέσο ετήσιο τζίρο του!
Επιπλέον, εκεί επιτόπου, σε εποχή απόλυτης έλλειψης ρευστότητας για την ελληνική αγορά, έβγαλε μετρητά και κατέβαλε το 50% του ποσού της παραγγελίας του…!