Βαλεντίνα ΤσαρίδουΔιοικητικό Στέλεχος κεντρικών ομίλου Kleemann
Θεωρώ ότι το 12μηνο που παρακολούθησα ήταν το καλύτερο σεμινάριο που έχω πάει ποτέ:
Μέσα στις αρμοδιότητες μου είναι να στέλνω e-mail σε πελάτες του εξωτερικού, εκ μέρους του διευθυντή μου. Παλιότερα τα έγραφα μόνη μου, έπαιρνα τηλέφωνο τους πωλητές για λεπτομέρειες, σύντασσα το κείμενο, περνούσε από έγκριση από τον διευθυντής μου και μετά το έστελνα στον πελάτη. Μετά την εκπαιδευτική ενότητα της Leaders Lab για την διαχείριση χρόνου, αποφάσισα να ζητώ από τους πωλητές ένα σύντομο κείμενο για το τι θέλουν να γράψω. Ως αποτέλεσμα εξοικονομούμε όλοι μας χρόνο, έχουμε καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ μας και ο διευθυντής μου εγκρίνει το κείμενο με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά ότι όλα είναι σωστά. Από την εφαρμογή της νέας αυτής συνήθειας εξοικονομώ πόρους στην εταιρεία μου αξίας τουλάχιστον 1,250 ευρώ ετησίως.
Μια άλλη ιστορία που έχω να καταθέσω: Χωρίς να είναι δική μου αρμοδιότητα, καθαρά από ενδιαφέρον για την εταιρεία, παρατήρησα ότι το κόστος των αεροπορικών εισιτήριων συνεργατών μας που έχουν προγραμματισμένες συναντήσεις στα κεντρικά μας κάθε μήνα ήταν ιδιαίτερα υψηλό. Προσέγγισα τις συνεργάτιδες μας φιλικά, τις ρώτησα πότε κλείνουν τα αεροπορικά τους, μου είπαν μια εβδομάδα πριν. Τις ρώτησα αν γίνεται να τα κλείνουν νωρίτερα, αφού είναι δεδομένες αρκετούς μήνες πριν οι ημερομηνίες των συναντήσεων, μου απάντησαν ότι θα τα κλείνουν δύο εβδομάδες πριν, το οποίο ήξερα ότι έχει μικρή διαφορά κόστους. Χωρίς να πω κάτι άλλο, έκανα την έρευνα μου και προετοιμάστηκα για διαπραγμάτευση μαζί τους, έχοντας στο μυαλό μου τη τεχνική “να αποφύγω να δεχθώ την πρώτη τους προσφορά”. Τους παρουσίασα δύο λύσεις: την Χ και την Ψ αεροπορική εταιρεία. Ευθύς αμέσως διάλεξαν την Ψ που είχε διπλάσια τιμή και απέρριψαν την Χ αναφέροντας ότι το ταξίδι με τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν είναι καθόλου άνετο. Ήμουν προετοιμασμένη, απέφυγα “να δεχθώ την προσφορά τους”. Τους πρότεινα να έρχονται με την Χ το πρωί που η πτήση είναι ψιλοάδεια και να φεύγουν το μεσημέρι, με την ακριβότερη Ψ, που είναι νωρίτερα από την Χ. Το οικονομικό μας όφελος σε ετήσια βάση είναι 2,300 ευρώ. Το πιο σημαντικό όμως ήταν ότι δέχθηκαν την πρόταση μου.
Σε συνέχεια της ενότητας “Αποτελεσματική Χρήση Τηλεφώνου και Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας”, εξετάζω τον πλέον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας ανάμεσα σε email τηλέφωνο ή από κοντά. Αναλόγως αν θέλω απόδειξη, αν θέλω κάτι άμεσα ή αν έχει κάτι μαζί μου ο άλλος. Παλιά έστελνα μόνο email και αν ήμουν θυμωμένη έπαιρνα τηλέφωνο. Έχει καλύτερη αποτελεσματικότητα τώρα, αυτός ο διαχωρισμός.
Κάνοντας χρήση των τεχνικών της ενότητας “Προβάλλοντας μια Θετικότερη Εικόνα” πλέον δίνω σημασία στην γλώσσα σώματος μου, είμαι πιο χαμογελαστή, προσπαθώ να έχω θετικότερη εικόνα από πριν, να κάνω σύνδεση με τον άλλον πριν εκφράσω ένα πρόβλημα ή πριν ζητήσω κάτι. Όπως αποδεικνύεται προχωράνε τα πράγματα πιο εύκολα και ο άλλος έχει περισσότερες πιθανότητες να σε ακούσει και να κάνει αυτό που του ζητάς. Τα θέματα πλέον λύνονται άμεσα με χαρά και διάθεση. Επειδή δίνουμε μεγάλη σημασία στην εξυπηρέτηση, αυτό φαίνεται και στην εικόνα μας.
Από την ενότητα “Τεχνικές για Απόδοση χωρίς Υπερωρίες”, χρησιμοποιώ την τεχνική με τα ακουστικά, προς αποφυγή να με διακόπτουν. Ενώ πριν σήκωνα το χέρι με την παλάμη προς τον άλλον, που τώρα συνειδητοποιώ ότι ήταν μια μάλλον αρνητική χειρονομία.
Από την ενότητα με θέμα “Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας” εφάρμοσα την τεχνική με τον βάτραχο. Ξεκινώ την ημέρα μου καταπίνοντας τον μεγαλύτερο και …ασχημότερο. Όφελος: καλύτερη διαχείριση του χρόνου μου, καλύτερη απόδοση, λιγότερη πίεση και άγχος, καλύτερη δημιουργικότητα.
Έκανα χρήση της τεχνικής της Αναγνώρισης, σε μια νέα συνάδελφο που την έχουν φορτώσει με πολλές εργασίες. Μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται και εργασίες που τις έκανα εγώ, μέχρι πριν αναλάβει. Χάρη στην τεχνική της αναγνώρισης, από όλα όσα έχει να κάνει, πάντα φροντίζει να τελειώνει πρώτες τις δικές μου δουλειές, χάρη στην ευγενή τεχνική του “ευχαριστώ”!
Με έμπνευση από την ενότητα “Δημιουργία Περιβάλλοντος για Αλλαγές”, όταν υπάρχει διαφωνία, και ανάβουν τα αίματα, εφαρμόζω την τεχνική να τους ζητάω να αλλάξουμε χώρο! Πιάνει!
Από χρήση των τεχνικών της ενότητας «Χρήση τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας» , έχω πάψει να απαντώ τα email μου το πρωί, πριν ξεκινήσω την δουλειά. Τα ανοίγω μόνο για να δω μήπως έχω κάτι επείγον από τους μετόχους της εταιρείας. Αμέσως μετά όμως, σταματώ και καταπιάνομαι με τον προγραμματισμό της ημέρας, με τα σημαντικά που έχω να κάνω. Είμαι πιο αποδοτική έτσι.
Από χρήση των τεχνικών της ενότητας “Προβάλλοντας μια Θετικότερη Εικόνα” βελτίωσα την χειραψία μου!
Kleemann Hellas ABEE
Η KLEEMANN είναι μια ελληνική πολυεθνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς της κατασκευής και της εμπορίας Ολοκληρωμένων Συστημάτων Ανελκυστήρων. Με έτος ίδρυσης το 1983, με την υποστήριξη και τεχνογνωσία της Γερμανικής KLEEMANN HUBTECHNIK GmbH και έδρα το Κιλκίς, η εταιρεία διαθέτει θυγατρικές και γραφεία πωλήσεων σε 10 γεωγραφικές περιοχές, καλύπτοντας περισσότερες από 90 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η KLEEMANN κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλυτέρων εταιρειών της παγκόσμιας αγοράς ανελκυστήρων, με εργοστάσια παραγωγής στην Ελλάδα, στην Κίνα και στη Σερβία. Κατασκευάζει περισσότερα από 10.500 νέα συστήματα ανελκυστήρων κάθε χρόνο, ποσότητα που αντιστοιχεί στο 2% του συνόλου των νέων ανελκυστήρων, παγκοσμίως.
Απολαμβάνει ηγετική θέση στη Ελληνική αγορά (περίπου 72% σε εγκατεστημένες μονάδες).