Γιάννης ΓεωργιάδηςΓενικός Διευθυντής - Modalift, Kleemann AEBE
Κάθε μήνα μεταφέρω στην ομάδα μου τις τεχνικές από τις συνεδρίες που παρακολουθώ. Με έμπνευση από τις τεχνικές της συνεδρίας «Εξυπηρέτηση που Ξεπερνά τις Προσδοκίες», ένας συνεργάτης μου, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο να αποσαφηνίσει με έναν δύσκολο πελάτη ότι κάθε πτυχή του προβλήματος είχε επιλυθεί. Ο πελάτης ικανοποιήθηκε 100%, αυξήσαμε την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη του σ’ εμάς και διατηρήσαμε πωλήσεις αξίας τουλάχιστον 38.000€ ετησίως.
Στη συνάντησή μου με έναν από τους μεγαλύτερους δυνητικούς πελάτες στο χώρο μας, διάβασα και «καθρέπτισα» τη γλώσσα σώματος του, σύμφωνα με τις τεχνικές από την ενότητα «Προβάλλοντας μια Θετικότερη Εικόνα». Κατάφερα να τον “ξεκλειδώσω”, έγινε πιο δεκτικός να μας ακούσει και τελικά μέσα σε έναν χρόνο, πραγματοποιήσαμε νέες πωλήσεις αξίας 43.000€.
Από την ενότητα Ανάπτυξη Ηγετών με την τέχνη της Καθοδήγησης, εφάρμοσα την τεχνική ΤΙ.ΠΙ.ΕΣ σε δύο συνεργάτες μου. Η τεχνική βοήθησε πολύ στη συνεργασία μας και στο να δεσμευτούμε σε μια απόφαση από κοινού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ότι ανταποκριθήκαμε πολύ γρήγορα στην εξυπηρέτηση ενός δύσκολου πελάτη και να έχουμε νέες πωλήσεις, αξίας 8.000€.
Με την τεχνική 80/20 από τις Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας”, έχω σταματήσει να πιέζομαι, έχω ηρεμήσει. Επίσης, εφάρμοσα την τεχνική ΜΜΦ. Παλιότερα είχα 20 emails σε εκκρεμότητα και με άγχωνε πολύ αυτό. Τώρα κάνω ΜΜΦ και τέλος.
Καθ’ υπόδειξη του πρώτου βήματος της τεχνικής για Ενδυναμωτική Ανάθεση Εργασιών, έδωσα το ελεύθερο στον συνεργάτη μου να φτιάξει εκείνος τους κανόνες, αντί να τον «καθοδηγώ» στενά. Ως αποτέλεσμα, όχι μόνο τους έφτιαξε, αλλά επέδειξε μεγάλη δέσμευση να τους ακολουθεί και να παρακινεί τους άλλους να τους ακολουθούν.